Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Μητέρες του κόσμου - Φωτογραφικό αφιέρωμα!


μ9μ8


μ13μ12


μ15μ14

New Horizonsμ16



μ18


μ19
μ11μ10
μ7
μ5
μ4μ6
μ3μ2
μ1γιος
ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΜΑΜΑ…
Όταν νόμιζες ότι δεν κοίταγα..
Σε ειδα να κρεμας την πρώτη ζωγραφιά μου στο ψυγείο,
και αμέσως ήθελα να ζωγραφίσω κι αλλη μια.

Σε είδα να ταιζεις μια αδέσποτη γάτα, και έμαθα ότι ήταν καλό
να εισαι ευγενικη με τα ζώα.

Σε είδα να κάνεις το αγαπημένο μου κέικ για μένα, και έμαθα
ότι τα μικρά πράγματα μπορεί να ειναι τα ξεχωριστα στη ζωή.

Σε είδα να κάνεις ένα γεύμα και να το πηγαινεις σε ένα φίλο που ήταν άρρωστος,
και έμαθα ότι όλοι πρέπει να βοηθάμε και να φροντίζουμε ο ένας τον άλλον.

Όταν νόμιζες ότι δεν κοιταγα,σε είδα να δινεις από το χρόνο σου
και χρήματα για να βοηθήσεις ανθρώπους που δεν είχαν τίποτα,
και έμαθα ότι αυτοί που έχουν κάτι θα πρέπει να δινουν σε όσους δεν εχουν.

Σε είδα να φροντίζεις το σπίτι μας και ολους μας που ειμαστε μέσα σε αυτό,
και έμαθα ότι πρέπει να προσεχουμε αυτό που μας δίνεται.

Είδα το πώς χειρίστηκες τις ευθύνες σου, ακόμα και όταν δεν αισθανόσουν καλά,
και έμαθα ότι θα έπρεπε να είμαι υπεύθυνη όταν μεγαλώσω.

Σε είδα να δακρύζεις και έμαθα οτι υπαρχουν πραγματα που
μερικές φορές πονανε,αλλά δεν ειναι κακο να κλαψεις.

Σε είδα να νοιαζεσαι, και ήθελα να είμαι ό,τι θα μπορούσα να είμαι.
Έμαθα τα περισσότερα από τα μαθήματα της ζωής που χρειάζεται
να ξέρω για να γινω ενα καλο και παραγωγικο άτομο όταν μεγαλώσω.

Σε κοίταξα και ήθελα να σου πω:
“Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ,
ΟΤΑΝ ΝΟΜΙΖΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΓΑ.” ΜΑΜΑ.

——————————————————————
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ…
..ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΑΜΑ….
Πηγή: “Συμβουλευτική Επιτροπή για την Καταπολέμηση της Βίας στην Οικογένεια, σε συνεργασία με Υπηρεσίες Κοινωνικής Ευημερίας της Κύπρου”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου